29 grudnia 2014

Challenge... i Kropka #1: Wyzwanie czytelnicze na 2015r.

     Pierwszym wyzwaniem, które pojawi się na blogu będzie wyzwanie czytelnicze. Niech będzie, że będzie ambitnie, bon ton i że taka jestem niby kumata. Czytać uwielbiam od wczesnego dzieciństwa (kiedy miałam 4 lata przeczytałam pierwszą książkę- "Szkolne przygody Pimpusia Sadełko" i od tamtej pory czytam (no, tak do 8 roku życia to bardziej mi czytali, niż ja czytałam))W internecie krąży wiele list, większość to wybiórczy przekład z anglojęzycznych stron, pozwólcie więc, że i ja przedstawie Wam swoją listę na nadchodzące 12 miesięcy.


     Do pewnych pozycji z mam już nawet dopasowane tytuły, ale będę musiała też trochę pogrzebać ;) Jeśli macie ochotę, dołączcie do zabawy razem ze mną!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz