4 grudnia 2014

Testowane na Kropce #1: Ziaja Liście Manuka

     Głośno się ostatnio zrobiło o nowej serii kosmetyków firmy Ziaja- Liście Manuka. Początkowo, zachowując w pamięci postanowienie o kosmetycznym minimalizmie, który, powiedzmy sobie szczerze, nieudolnie próbowałam wprowadzić do swojego życia, podchodziłam do tematu sceptycznie i z umiarkowanym zainteresowaniem, niestety rosnącym, w miarę napływu kolejnych recenzji. W końcu nadszedł szczęśliwy dzień, kiedy to skończył mi się peeling do twarzy i z czystym sumieniem mogłam sięgnąć po pastę do głębokiego oczyszczania z tej serii, a zupełnie przypadkiem do koszyka wpadł również tonik zwężający pory na dzień i na noc- to tyle w kwestii wspomnianego minimalizmu ;)

     Wspomniana już pasta poszła w ruch chwilę po powrocie do domu: na pierwszy rzut oka wygląda i zachowuje się jak tradycyjny peeling. Na początku naszej znajomości używałam go metodą manualną, ale, szczerze mówiąc nie zauważyłam ani specjalnie spektakularnych efektów, ani nie powaliła mnie na kolana jego konsystencja. I wtedy wpadłam na pewien pomysł. Nie wiem, czy pamiętacie, że jakiś czas temu pisałam o szczoteczce do twarzy z Biedronki, która, delikatnie rzecz ujmując, niespecjalnie przypadła mi do gustu- wyciągnęłam ją z samego dna szuflady i postanowiłam wykorzystać w połączeniu z nowym specyfikiem Ziai- i to okazał się to duet idealny. Po kilku dniach stosowania moja skóra rzeczywiście okazała się gładsza, a zaskórniki zniknęły. Jak dla mnie, w połączeniu z niską ceną (ok. 8zł) jest to peeling niemalże idealny!



     Kolejnym kosmetykiem, który, jak się okazało, skradł moje serce, jest wspomniany już, zakupiony "przypadkiem" tonik zwężający pory. I o ile w samym toniku nie ma nic aż tak nadzwyczajnego, choć zdecydowanie jest przyjemny w użyciu, pięknie pachnie i rzeczywiście zwęża pory, to jego największym plusem jest atomizer- że też nikt wcześniej nie wpadł na taki sposób aplikacji tego typu kosmetyków! Rozpylam kilka pompek na twarz i gotowe! Dla mnie to hit nad hitami :)
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz