26 maja 2014

Wywiedziona na pokuszenie #2: Zakupy w Kosmetyki z Ameryki

     Jakiś czas temu zaszalałam zakupowo, o czym pisałam tutaj. Jednym ze sklepów, w którym zaopatrzyłam się w kosmetyczne cuda był sklep Kosmetyki z Ameryki, który ostatnio zbiera bardzo pozytywne recenzje w polskiej blogo- i vlogosferze, postanowiłam więc sprawdzić ich usługi "na własnej skórze".








      To, co zakupiłam opisywałam już we wspomnianym wyżej poście, więc nie ma sensu się nad tym dłużej rozwodzić. Fakt też, że wybór jest przeogromny, oczy mi się śmieją do większości pozycji na stronie- mają wiele niedostępnych kolorów z Color Tattoo 24h Maybelline, wiele pędzli z Real Techniques, czy EcoTools, dużą paletę lakierów Essie, produkty ze Sleek, Tangle Teezer, czy smashbox. Ten asortyment z pewnością sprawi, że wrócę tam nie raz!
     Jeśli zaś chodzi o same zakupy, to sposób obsługi zamówienia, szybkość realizacji jest na najwyższym poziomie. Zamówienie dotarło po 2 dniach, fantastycznie zapakowane w ogromne ilości folii bąbelkowej (ochhh, ile z tego było radości :) ), zapobiegającej najmniejszemu uszkodzeniu. Dodatkowo w paczuszce znajdował się kupon z kodem rabatowym- niespodzianką, który zaostrza mój apetyt na zakupy, których lista powoli się tworzy :)

     Generalnie uwielbiam zakupy w internecie, bo powala mnie zakres ich możliwości. Robię je często i w wielu sklepach, więc śmiem twierdzić, że mam jako- takie porównanie. Kosmetyki z Ameryki wyróżnia się zdecydowanie na plus. Wachlarz dostępnych sposobów płatności i opcji wysyłki jest na najwyższym poziomie, a cała procedura wręcz błyskawiczna :) Polecam, polecam, polecam!

P.S. to nie jest post sponsorowany :)


6 komentarzy:

  1. 2 dni to szybko :) Fajnie, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szybko! Jestem tym tak zachwycona, ze już sobie powoli przeglądam stronkę, czy aby na pewno nie jest mi coś potrzebne :)

      Usuń
  2. Oczopląsu mozna dostac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze wiedzieć, że ten sklep jest rzetelny!

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię ten sklep :) często też kupuję na ezebra.pl też jest zawsze wszystko super :)

    OdpowiedzUsuń